Tuesday, January 24, 2012

DUA HATI MENJADI SATU



SAMBUT MENANTU :-)
21 JAN 2012 (ISNIN)
FELDA LAKUM,BLOK 2, NO 44


Tepat jam 12.30 tengahari, ketibaan mempelai perempuan ke perkarangan rumah mempelai lelaki, semua jemputan tidak sabar-sabar menanti untuk melihat kedatangan pengantin perempuan bersama rombongan daripada Jengka 21,Maran

Pengantin lelaki (Am,Sharin, Amir) banyak betul nama gelaran mamat ni
apa-apa pun ni la kawan baik aku kt sekolah dulu. seronok yang amat sangat bila dengar berita dia nak bertunang dulu. sekurang-kurangnya kawan aku ni dah one step forward la kan, ada inisiatif nak membina keluarga bahagia. dulu kami sama-sama duk main bola sepak,main takraw, study,ponteng, sorok selipar pelajar perempuan waktu supper :-) yang bestnya,banyak benda kitaorang buat sama-sama.




kedua mempelai diatas pelamin keramat :-)


kalau main bola tu,memang x pernah berpecah,.. budak-budak lain kalo dapat menang lawan team kami, seronok diaorang macam menang world cup. tp peluang diorang nak menang memang tipis sangat la kan. sharin kt bahagian pertahanan,aku kt bahagian serangan. "bikin goyang beb team lain"


aiskrim sebagai tanda kasih sayang

Terharu juga sebab kawan kami Pie (bersama isteri *haliza*)meor,azim wakil SMS datang sekali ke majlis Perkahwinan Sharin@Amir
Noltalgia di zaman persekolahan menggamit kembali. Aku tak sama kelas dengan si sharin ni dulu,cuma kami duduk bilik sama. terus la jadi geng, nak dijadikan cerita, aku ni budak baru kt sekolah tu. (Masuk form 6) dan tak kenal sape2, jadi Sharin ni la antara budak yang sudi jadi kawan aku. (kawan-kawan lain ramai lg, ^tonjeng,jogo,pie,azim,kantan,faizal,ain,nuar,shah,azmirul,meor,faris,piah,peli,ben^
kalo aku senaraikan semua x cukup page ni :-)


khusyuk betul depa ni tengok pengantin bersanding krew yang menjayakan majlis .syabas semua

Berbalik kepada tajuk asal kita, Dua hati menjadi Satu, aku rasa sangat bangga dengan kawan aku ni,aku harap dia dapat menjaga isteri tersayang hingga keakhir hayat. Tak sabar tunggu korang dapat cahaya mata,mesti mata sepet ikut mata papa dia nanti. Sharin pun boleh tahan gak pandai cari calon isteri, sepadan sangat.

sebelum aku berhenti, nak bagi ucap terima kasih gak kt eyemeria kerana sudi temankan aku, sanggup berkorban masa dan tenaga untuk ke majlis perkahwinan
Amir@Sharin & Sya
segala keringat dan jasamu amat dihargai dan akan dikenang sampai bila-bila

salam.
P/s _ to sharin and sya, terima kasih kerana sudi jemput aku datang ke majlis korang
bye



No comments:

Post a Comment