Monday, April 16, 2012

MY X-STUDENTS

12 - 15/4/2012


baru-baru ni, aku bawa budak maktab aku pg kejohanan olahraga peringkat zon timur kat Besut
so,terserempak lah dengan x-students waktu MARESMAG, ada yang bekas anak homeroom aku.. (agak terkejut gak dia masuk olahraga) rasa bangga pun ada,tgk anak homeroom lari.. :-) si Hasanah ni, budak pandai..dulu kt maktab dia BWP. si Amalina ni pulak,anak Homeroom aku juga,and mmg aktif olahraga. 
pastu ada la si syasya dengan si Auni sekali.yang ni mmg bekas budak olahraga aku. tak sia-sia aku bawa diaorang dulu, at least diaorang berjaya kekalkan minat dalam bidang kokurikulum..tahniah.. sempat la bersembang-bercerita-tanya khabar yang lain. pesanan daripada cikgu, teruskan usaha murni anda semua, pasti kejayaan menyusul nanti. 

auni,syasya,hasanah

auni,amalina,hasanah

amalina & syasya



No comments:

Post a Comment