Monday, April 15, 2013

ALOHA APRIL 2013

HI :-) salam sejahtera salam malaysia 

 berkerut dahi aku fikirkan tentang apa yang nak dicoretkan dalam blog aku ni, maklumlah dah lama tinggalkan benda ni..kalau la blog ni macam kereta, mesti dah berhabuk dan berkarat.. 

Tik tok tik tok masa berlalu, hampir setahun blog terbiar begitu sahaja,,,wah gituuuuuu... nampak sangat tak menjenggah langsung..actually banyak sangat benda aku nak update daripada tahun lepas, tapi semua tak kesampaian.. harap-harap kali ni semangat aku tak padam..(berkobar-kobar ni) 

siapa-siapa yang mahu berkongsi idea bersama aku, dipersilakan.. apa-apa sahaja kita boleh kongsikan bersama..selagi x melanggar hak asasi manusia dan melanggar lampu merah trafik ;-) selamat menulis kepada     Mr. Loyod bro.. Chawwwwww chin chawwwwww...

1 comment: