Tuesday, April 23, 2013

MSSPK 2013

Tarikh                        : 11hb - 15hb April 2013
Tempat                      : Stadium Sekolah Sukan Gunung Rapat, Ipoh Perak
Atlet                          : 32 orang

Pencapaian               : 2 Emas 4 Gangsa

                                  Emas : 4x400 meter L15 (Ismail,asrul,Hakim&Harith)  lompat Jauh (Hafizul)
                                   
                                  gangsa
                                 Asrul (800m &1500m)   hakim (400m) 

                                 salam Sejahtera, 1st of  all, congratulation to Hulu Perak Athletic Team sebab dapat bawa balik dua emas, walaupun hakikatnya mmg sukar..tp atlet hulu perak berjaya membuat kejutan.. kalau dibandingkan dengan daerah2 lain..apalah sangat pungutan pingat daerah hulu perak..tp pada aku..ini lah 1st step untuk membuat lonjakan paradigma untuk pembanguan olahraga Hulu perak pada masa akan datang.

Sempat berkenalan dengan Mr.azlan antara pengiring juga membuatkan aku rasa lebih bersemangat lagi.. nak tau sebab apa...sebab dia nampak keadaan sebenar tahap pencapaian atlet kita dengan atlet daerah lain jauh berbeza..''hang la orang yg boleh merubah keadaan olahraga di hulu perak sekarang'' kata-kata azlan kat aku pada waktu tu membuatkan aku rasa dihargai..dan aku perlu terjemahkan pada produk atlet kami. 
Lan ada cakap nak minta tolong train budak sekolah dia..aku sedia hulurkan tangan demi...atlet yang dahagakan kejayaan..

DETERMINATION :   COME ON LOY BRO
kat bawah ni antara gambar yg diambil sewaktu kejohanan.. tak sempat edit :-)

asrul Zaharin 800m & 1500m (gangsa)

hakim,harith,asrul, mail 4x400m (emas)


team hulu perak.



No comments:

Post a Comment