Monday, July 8, 2013

NTV7 Feel Good Run 2013

NTV7 FEEL GOOD RUN 2013                  


Sri Pentas, Bandar Utama
7 JULY 2013.

Hai, everyone. How do you feel today? if u do good, u will feel good ;-)Begitu la kan, kalau kita buat benda yang bagus atau yang baik, kita akan rasa puas, seronok dan hasilnya juga menakjubkan. macam tu la juga aku baru-baru ni, joined Ntv7 feel good run 2013 yang diadakan di sri pentas, bandar Utama, Damansara dengan Eyemeria & ermashah. Nak bangga sikit, aku lari 15km, Eyemeria & erma lari 7km,,walaupun larian ni charity tp aku try push to limit.sebab aku dah lama sangat tinggal untuk long distance. Bila dah mula lari tu rasa macam seronok je, tp bila dah sampai kt refreshment zone (4km) terasa juga letih. rasa mcm dah 7 km,ermmmm... paham-paham jela kan bila dah mula kira berapa Km maksudnya mental dan mula goyang..tp aku try nak set mind aku nak lari non stop 1 hour..berjaya juga aku akhir lari non stop 1 hour sampai ke 9km. kaki dah mula rasa lemah, otak dah dapat macam2 arahan dan signal...kadang2 macam nak stop je pun ada.. tapi aku gagahkan diri sampai la ke 11 Km.baru la aku continue dgan jalan kaki...1 Km juga beb.. penat kot... kalau ada geng, mmg aku jalan sampai finishing line..tp kali ni kena lari sorang-sorang.. nak xnak kena sambung semula ...come on loy bro, 3KM left, u can make it..do good feel good ;-) 

Eyemeria dah janji dengan aku nak tggu kt finishing sambut aku dengan air..haha..teringatkan air aku pun increase pace aku.. motivasi beb..badan dah kering.. yeahhhhh... sampai juga.. padahal penat teramat sangat, tp bila ada camera man and ramai org terpaksa la buat-buat muka x penat and x rasa apa-apa..kelakar je...
seronok gak lari ni..bila tgk macam macam ragam orang, yang paling aku suka tgk bila ada org yang badan dia besar,,tp determination diaorang nak hbiskan larian tu..so aku yang elok xda masalh apa-apa takkan tak boleh buat lebih baik drp diaorang kan... Kuat lg loy bro... hopefully  aku dapat maintain  join running event to keep my fitness level. 
starting point, TV3
No Admitted
dato KJ

cheer up

runners 2013

running Buddies 

Represented Semelai Youth


No comments:

Post a Comment