Wednesday, May 16, 2012

KURSUS ASAS AKREDITASI SENAM AEROBIK

TEMPAT      :     TIARA BEACH RESORT, PORT DICKSON
TARIKH      :     23HB - 26HB APRIL 2012
PESERTA    :     40 ORANG

bermacam-macam perasaan yang timbul dalam benak fikiran aku bila dapat surat daripada HQ yang mana aku kena pergi kursus aerobik kt PD. Yang pertama sekali mestilah rasa gembira, pastu rasa macam kelakar pun ada, macam-macam ada. ASTRO

bermulalah kursus, malangnya peserta lelaki 8 orang sahaja. pening gak kepala kami nak masuk di kalangan guru perempuan..tp bak kata instruktor kami Dr.Mastura..hentam sajalah.
kt sana banyak juga perkara yang aku pelajari, antaranya belajar macam mana nak daptkan upbeat dalam sesuatu lagu..pastu mula kira para (phrase) dalam satu blog, belajar serba sedikit koreografi dan cara memberi arahan ketika dihadapan.

Maka, jadi gila sekejap sepangjang program aerobik ni. nak pergi makan pun kira step, nak mandi kira step juga...boleh kata setiap perbuatan asyik nak kira  je..macam mana nak kira ..camni haaa... 1,2,3,4,5,6,7,8 
2,2,3,4,5,6,7,8
3,2,3,4,5,6,7,8
4....3....2....1...

Anyway, Thanks kt kitaorang punya instruktor.. Dr.Mastura, YM Raja Badariah dan Bell
u all memang best.. cuma aku je yang lambat nak catch up dengan music ni..hehehe
kat bawah ni aku letak sedikit pic sepanjang program... tak sabar tunggu untuk kursus aerobik level satu

peserta senam robik


No comments:

Post a Comment