Sunday, May 27, 2012

PGED MARA IIUM 2012 SEM 4

wah, im so excited ..hehehe..dah nak start belajar semula :-)
excited la sangat.. tak tahu la macam mana aku nak mengadap UIA dalam tempoh dua minggu. so sebelum aku masuk kelas, sempat la balik kampung jenguk-jengguk nenek aku yang sakit. agak terkejut dengan keadaan uwek (nenek) yang betul-betul berbeza tak sama seperti yang aku jumpa bulan 2 (februari) keadaan uwek semakin tenat. (kadang-kadang aku tak tertahan air mata. aku harapkan semoga uwek cepat sembuh daripada sakit.

semester kali ini, aku cuba yang terbaik utk x skip kelas.. last sem la katakan, so kena la semangat lebih daripada sem-sem yang lain. bersyukur sebab dapat duduk BMI. bukannya apa, nanti senang kalau nk berurusan dengan kawan-kawan yang lain.

rasanya, that all untuk kali ini.. bye.. selamat BER dip EDU.

No comments:

Post a Comment